سلام نازنینم راستش قرار بود تولدت رو چهارمرداد بگیرم تو وبلاگمون که به پیشواز رفتیم سه ساعت زود تر گرفتم واسه همین میخوام قولی که داده بودم عملی کنم امید وارم خوشت بیاد
عزيزم روز تولدت را با آسماني پر از ستاره هاي چشمک زن
با دشتي پر از شقايق ها و با آرزوي موفقيت براي تو
به تو تبريک ميگويم . . . گل من تولدت مبارک
نازنین جان كاشكي ميشد كه جونمو هديه میدادم براي تو
درسته ما نميتونيم اين روز و پيش هم باشيم
بيا بهش تو رويامون رنگ حقيقت بپاشيم
ميخوام برات تو روياهام
جشن تولد بگيرم
ازلحظه لحظه هاي جشن تو خيالم عكس بگيرم
من باشم و تو باشي و فرشته هاي آسمون
چراغوني جشنمون ستاره هاي كهكشون
بجاي شمع ميخوام غمهاتو آتيش بزنم
هرچي غم و غصه داري يك شبه آتيش بزنم
تو غمهاتو فوت بكني منم ستاره بيارم
اشك چشاتو پاك كنم ،نورستاره بكارم
كهكشونو ستاره هاش،دريا و موج و ماهياش
بيابونا و بركه هاش،بارون و قطره قطره هاش
باهفت تا آسمون پرازگلاي ياس و ميخك
بال فرشته ها و عشق واشتياق و پولك
عاشقتو يه قلب بيقرار و كوچك
فقط ميخوان بهت بگن:
تولدت مبارك نازنین
گل قشنگم رو لینک زیر کلیک کن امید وارم خوشت بیاد
سوپرایز وتولد تو سبک فلش برای نازنین جان اینجا کلیک کن عشقم
سلاااااااااااااااام عزیزم.
امروز بهترین روز دنیااااست.میدونی چرا؟چون تو این روز خدا تورو به من هدیه داد.خدا از روزی که میخواست تورو به این دنیا وارد کنه میدونست که تو رو میسپاره دست من.واسه همین همه تلاشش رو کرد تا بهترین بنده شو بیافرینه.از صمیم قلبم از خدا جونم ممنونم که منو با تو آشنا کرد.
من نمیدونم بهترین هدیه ای که میتونم بهت بدم که لایق تو باشه چیه.فکر نمیکنم هدیه ای که بتونه میزان علاقه من رو به تو نشون بده امید وارم از کادوی امروز خوش اومده باشه ببخش دیگه زودی شد وجود داشته باشه.دوست داشتم الان میتونستم کنارت باشم تا بهترین جشن تولد رو باهم میگرفتیم.نمیدونم درسته بگم ایشا... بعد عید یا نه.واسه همین مثل خودت میگم هرچیزی که مصلحت خدا در اون باشه.شاید زود تر شد رسیدیم به هم
آرزوی من برای تو توی بهترین و زیباترین روز یه دنیا شادی-تا ابد سلامتی-یه عالمه موفقیت-یه دریا خوشبختی و آرامش خواهد بود.امیدوارم که همیشه بهترینها مال تو باشه گلم.
بازهم روز شکفتنت رو بهت تبریک میگم گل من.
نمی دونی چقدر دوست داشتم در کنارت بودم ..
نه فقط امروز ... واسه همه شب و روزای عمرم ...
تولدت مبارک عشقم ... امیدوارم امسال به همه آرزوهات برسی ...
امشب تو خلوت خودم جشن تولد میگیریم .. با هم ... من و خیال تو به قول خودمونی توهم
نازنینم امشب میخوام تو فقط حال امروز بمونم معمولی معمولی رو بیخیال فقط نازنینم مو عشقه !!!

![]()
امروز تولد عشقمه
تولدت مبارک عشقم نازنین
![]()
قشنگ ترین تصویر عمرم عکس نازنینی از نخستین دیدن توست
خوش آهنگ عمرم ٫ یادگار دلنشین اولین خندیدن توست ...
تولدت مبارک . . . دوستت دارم
خب حالا بریم سراغ کیک تولد

نازنین جان بیا شمع هارو فوت کن تا 100 سال زنده باشی 1 2 3
مبارکه دست دست
دوستت دارم عشق من
چراساکت نشستین دست بزنید, شادی کنید 
بیان وسط برقصین

ببینم کی تکنو بلده هان؟؟؟؟؟؟؟؟؟بیاد وسط
حالا وقت چیه؟کادو هااااااااااااااااا
نازنین جونی امید وارم از کادوی تولدم خوشت بیاد
به به خوش به حال نازنین جونم چقدر کادو!!!!!!
نازنین جونم بازم تولدت رو بهت تبریک میگم
ilove you
تولدت مبارکـــــ عشق منـــــ

تولدت مبارک نفسمـــــــــ

تولدت مبارکــــــــ گلمـــــــ
حالا به افتخار عشقم دست جیغ هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

نازنین جونم تولدت مبارک . ایشالا که ۱۹۰۰۰۰۰ ساله بشی .
میــــــــــــــــــــــبوســــــــــــــــمت عــــــــــــــــــــشقـــــــــــم!
نازنین جان
بخدا خیلی خیلی دوست دارم این قدر دوست دارم باااااااااااااااااااااااااااااااا
=====================================
عشقم کاشکی فردا جور بشه بتونم کادوی اصلیت رو بهت بدم وبهترین تولد زندگیت رو برات بگیرم
روزای خوب من ونازنین جونم ...ما را در سایت روزای خوب من ونازنین جونم دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9